donderdag 1 september 2011

New York Yankee Tissuebox en bus


Van mijn vriendin en naamgenootje kreeg ik een hele leuke opdracht.
Haar zoon krijgt voor zijn verjaardag een nieuwe slaapkamer.
Een New York Yankee slaapkamer !!!
Nu was haar vraag of ik een tissuebox kon oppimpen als New York Yankee Tissuebox.
Eerst via google afbeeldingen gezocht van New York Yankee en hiermee aan de slag gegaan.
Een lege koffiebus heb ik omgetoverd tot een New York Yankee bus met een pracht van een Yankee dame erop ! Hier kan hij spulletjes in doen of zijn pennen/potloden.


Om er voor te zorgen dat de tissuebox hervulbaar is, heb ik de zijkant opengemaakt en met behulp van het klittenband kan hij nu heel makkelijk open en dicht.



Tot mijn volgende Blog, Jacqueline

3 opmerkingen:

  1. Hoe verzin je het toch iedere keer weer!!!

    Lieve groetjes,

    Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Diana,

    Bedankt voor je compliment. Mijn vriendin kwam met het idee voor een tissuebox voor haar zoon's nieuwe kamer en dan gaan bij mij mijn radertjes gelijk werken. Dat vind ik ook het leuke aan een opdracht, je wordt gedwongen om iets te bedenken waar je zelf nooit aan zou denken !

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Jacqueline dit heb je ook al weer zo leuk gemaakt :) Helemaal geweldig toch!! Hoe kom je erop? hihi... Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie op mijn kaarten/presentjes.
Ik lees ze graag en ben altijd benieuwd wat een ander ervan vindt.

Groetjes, Jacqueline